1. Jos kirjoitelma on sellainen mitä pitää tehdä myös vapaa ajalla, niin silloin kirjoitan sitä koulussa tekstinkäsittely ohjelmalla ja tunnin loputtua liitän sen moodleen. Näin pystyn jatkaa kirjoittamista myös kotona, kun teksti on netissä. Sitten kopioin sen vain sieltä kotona omaan tekstinkäsittely ohjelmaan. Tosin voisin myös tehdä niin, että otan kouluun muistitikun ja tallennan työni sinne. Voisin myös lähettää koulussa tekemäni työn sähköpostiin ja ottaa sen sieltä sitten kotona.
2. Mielestäni paras tapa on saada yhteys opettajaan sähköpostitse. Mutta toisaalta jos opettajilla on facebook, saa yhteyden myös sitä kautta. Jos haluaa vastauksen nopeasti, niin ehkä facebook on hyödyllisin, koska en tiedä kovin montaa oppilasta jotka soittaisivat opettajalle.
3. Se on tavallaan aika ärsyttävää ,koska facebook on jokaisen yksityinen ja sitten kun opettajia on kavereina, niin pitää ehkä ajatella mitä julkaisee seinällä, koska oppilas ei välttämättä halua ,että opettaja näkee kaiken. Onneksi täällä pystyy rajaamaan ketkä kaikki voivat nähdä julkaisusi. Joten ei se ole hirveä ongelma.
Jakopalvelut mitä esiteltiin kyseisellä sivulla olivat ihan kiinnostavia. Oisin ehkä halunnut kokeilla niistä yhtä, mutta en ole varma, maksaako se jotain. Ja en halua joutua maksamaan mitään. Vaikuttivat hyödyllisiltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti