Noniin ((: Viikonlopun vietostani ajattelin kertoa ,että mitä on suunnitelmissa. Lähden tänään nummi-pusulaan , koska olen isonen siellä ja tänään nuorisotalolla on jotakin ohjeistusta isosille. Meillä on lauantai ja sunnuntai päivät 9.00-15.00 toimintaa riparilaisten kanssa ja tutustutaan heihin. Se on vähän jännittävää, koska en tiedä osaanko olla hyvä isonen ja toimia niin kuin pitää. Myös osa tarkoitukseni miksi lähden nummi-pusulaan on se ,että lähden lauantaina helsinkiin , koska ystäväni täytti torstaina 16 vuotta, niin mennään sitten vähän juhlistamaan sitä. :) Menemme
leffaan ja käydään ehkä jossain syömässä. :) Olen innoissani , kun näen taas vanhoja kavereita. (:
torstai 27. tammikuuta 2011
perjantai 21. tammikuuta 2011
.....
Hmm...Kun tunnilla puhuttiin mitä kaikkea voisi tehdä, niin minä ajattelin ,että voisin blogata tänne ihan vaan yleisesti. Kertoa jostakin tapahtumasta tai asiasta mistä nyt vaan huvittaa. Ajattelin , että kun menen hiihtolomalla lappiin riparille isoseksi, niin voisin laittaa tänne kuvia, tai käyttää niitä mahdollisesti johonkin muuhun tekemiseen. En tiedä vielä.
torstai 13. tammikuuta 2011
Pohdintaa...
Syyslukukauden työskentely oli ihan kivaa, eikä mikään uuden asian oppiminen ole ollut minusta hyödytöntä.
Yhtään projektia emme ole kumminkaan tehneet, joten olisi kivaa vaihtelua jos tekisimme jonkun. Digitarinathan piti tehdä? Minulla ei ole mitään muuta ideaa, kuin se ,että tekisemme digitarinan nyt keväällä, toki voihan se olla joku ihan toinen projekti. Minusta vaihtoehdot 1sekä 2 voisivat molemmat toteuttaa. Ei mulla oikeastaan sitte muuta...
Yhtään projektia emme ole kumminkaan tehneet, joten olisi kivaa vaihtelua jos tekisimme jonkun. Digitarinathan piti tehdä? Minulla ei ole mitään muuta ideaa, kuin se ,että tekisemme digitarinan nyt keväällä, toki voihan se olla joku ihan toinen projekti. Minusta vaihtoehdot 1sekä 2 voisivat molemmat toteuttaa. Ei mulla oikeastaan sitte muuta...
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)