torstai 27. tammikuuta 2011

Viikonloppu!

Noniin ((: Viikonlopun vietostani ajattelin kertoa  ,että mitä on suunnitelmissa. Lähden tänään nummi-pusulaan , koska olen isonen siellä ja tänään nuorisotalolla on jotakin ohjeistusta isosille. Meillä on lauantai ja sunnuntai päivät 9.00-15.00 toimintaa riparilaisten kanssa ja tutustutaan heihin. Se on vähän jännittävää, koska en tiedä osaanko olla hyvä isonen ja toimia niin kuin pitää.  Myös osa tarkoitukseni miksi lähden nummi-pusulaan on se ,että lähden lauantaina helsinkiin , koska ystäväni täytti torstaina 16 vuotta, niin mennään sitten vähän juhlistamaan sitä. :) Menemme
leffaan ja käydään ehkä jossain syömässä. :) Olen innoissani , kun näen taas vanhoja kavereita. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti