Noniin ((: Viikonlopun vietostani ajattelin kertoa ,että mitä on suunnitelmissa. Lähden tänään nummi-pusulaan , koska olen isonen siellä ja tänään nuorisotalolla on jotakin ohjeistusta isosille. Meillä on lauantai ja sunnuntai päivät 9.00-15.00 toimintaa riparilaisten kanssa ja tutustutaan heihin. Se on vähän jännittävää, koska en tiedä osaanko olla hyvä isonen ja toimia niin kuin pitää. Myös osa tarkoitukseni miksi lähden nummi-pusulaan on se ,että lähden lauantaina helsinkiin , koska ystäväni täytti torstaina 16 vuotta, niin mennään sitten vähän juhlistamaan sitä. :) Menemme
leffaan ja käydään ehkä jossain syömässä. :) Olen innoissani , kun näen taas vanhoja kavereita. (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti