torstai 10. helmikuuta 2011

Uusiä välineitä

Ääääh.... >:o En osaa käyttää niitä, tai ehkäpä osaisin , mutta ne eivät päästä liittymään siihen. Joten en pysty tekemään yhtään mitään. :( ne vaikuttavat kyllä kiinnostavilta, mutta ei nyt onnistu. Kokeilen vielä ensi tunnilla jos saan niistä jotakin irti ja postaan sitten tänne jos onnistuu.

torstai 3. helmikuuta 2011

Kukkkuuu :)

Mmm..koko viikkona ei ole tapahtunut oikeastaan  mitään ihmeellistä. Enkä oikein tiedä mistä kirjottaa. Mutta pari päivää sitten huomasin ,että näistä oppimistamme työkalujen käytöstä on hyötyä. Käytin Diigoa. Se onkin itseasiassa todella hyödyllinen, koska enään en muista sitä osoitetta, mutta kirjanmerkeistä se sitten löytyy. =) Pitää alkaa käyttää sitä useammin. Ei tästä viikosta oikein muuta. :)