torstai 10. helmikuuta 2011

Uusiä välineitä

Ääääh.... >:o En osaa käyttää niitä, tai ehkäpä osaisin , mutta ne eivät päästä liittymään siihen. Joten en pysty tekemään yhtään mitään. :( ne vaikuttavat kyllä kiinnostavilta, mutta ei nyt onnistu. Kokeilen vielä ensi tunnilla jos saan niistä jotakin irti ja postaan sitten tänne jos onnistuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti