perjantai 11. maaliskuuta 2011

11.3

Tänään lueskelin enimmäkseen runoja netistä, kun pitäisi vielä valita se yksi runo sitä työtä varten. Olen löytänyt hyvän sivun, missä on paljon tosi kivoja. Huomasin itseasiassa, että niitä on aika kiva lukea ja ne laittavat ajattelemaan. Ja jotkut runot tuntuu osuvan kuin omalle kohdalle. On tosi hankala valita sieltä joku, koska niitä on paljon ja ne ovat hyviä.  :) Juttelin myös facebookissa yhden ystäväni kanssa joka asuu vanhalla paikkakunnalla. Diigo on mielestäni ehdottamasti hyödyllisin työväline minkä olen oppinut näillä tunneilla. Käytän sitä usein ja ilman sitä en löytäisi niitä runoja enään, tai jonkun hyvän suklaakakun ohjetta ;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti