torstai 3. helmikuuta 2011

Kukkkuuu :)

Mmm..koko viikkona ei ole tapahtunut oikeastaan  mitään ihmeellistä. Enkä oikein tiedä mistä kirjottaa. Mutta pari päivää sitten huomasin ,että näistä oppimistamme työkalujen käytöstä on hyötyä. Käytin Diigoa. Se onkin itseasiassa todella hyödyllinen, koska enään en muista sitä osoitetta, mutta kirjanmerkeistä se sitten löytyy. =) Pitää alkaa käyttää sitä useammin. Ei tästä viikosta oikein muuta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti