Syyslukukauden työskentely oli ihan kivaa, eikä mikään uuden asian oppiminen ole ollut minusta hyödytöntä.
Yhtään projektia emme ole kumminkaan tehneet, joten olisi kivaa vaihtelua jos tekisimme jonkun. Digitarinathan piti tehdä? Minulla ei ole mitään muuta ideaa, kuin se ,että tekisemme digitarinan nyt keväällä, toki voihan se olla joku ihan toinen projekti. Minusta vaihtoehdot 1sekä 2 voisivat molemmat toteuttaa. Ei mulla oikeastaan sitte muuta...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti