Huhtikuu on alkanut ja kevään pitäisi olla jo ihan ovella, mutta lunta on silti vielä ihan liikaa maassa. Tänään meidän oli tarkoituksena katsoa yle-areenasta pari päivää sitten tullut ohjelma joka liittyi netin käyttöön, mutta se ei oikein onnistunut, koska koulun koneista ei saatu edes äänipiuhan avulla kuulumaan tarpeeksi ääntä, että olisi pystynyt kuuntelemaan ohjelman. Se on aika harmillista ,koska olisi ollut mielenkiintoista tietää siitä vihakirjoittelusta. Onkohan missään artikkelia siitä, että voisi lukea?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti