Minusta tämä seuraava kuva minkä nyt linkitin tähän, kuvaa minua aika hyvin.
Kuvassa on kissa joka on valkoinen ja sillä on siniset silmät. Valkoinen on rauhallinen väri ,joka kuvastaa minua itseäni järkevänä netin käyttäjänä. siniset silmät tuovat siihen myös sen viisaan ja järkevän ilmeen.
Katsoin tekijänoikeudet ja sen sai julkaista. Kuvaa sai myös muokata ,mutta vanhat tekijänoikeudet pitää säilyttää.
http://www.flickr.com/photos/marianneperdomo/429439597/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti