Yritin kirjautua twitteriin...Mutta se ei onnistunut. Opiskelu ei sujunut siellä ollenkaan ,koska se ei suostu kirjautumaan. Kokeilin quaikua ja sekään ei onnistunut.. Näistä kyllä voisi olla jotakin apua opisekelussa , mutta en tiedä mitä. Twitter ja quaiku ovat microblaggaus palveluita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti