tiistai 28. syyskuuta 2010

Twitter ja quaiku

Yritin kirjautua twitteriin...Mutta se ei onnistunut.  Opiskelu ei sujunut siellä ollenkaan ,koska se ei suostu kirjautumaan. Kokeilin quaikua ja sekään ei onnistunut.. Näistä kyllä voisi olla jotakin apua opisekelussa , mutta en tiedä mitä. Twitter ja quaiku ovat microblaggaus palveluita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti