Tänään opin käyttämään diigoa. Sellainen paikka ,johon voi lisätä linkkejä. Se on minusta todella hyödyllinen. Koska jos unohtaa osoitteita voi kirjottaa ne tuonne muistiin ja mennä sitten katsomaan missä on käynyt. Voisin käyttää diigoa ihan hyvin jossakin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti