tiistai 12. lokakuuta 2010

Suunnittelua..

Ihan ekaksi mitä tuli mieleen mikä voisi olla ideana digitarinassa , voisi olla se ,että mitä eri ammatteja on ja mitkä  ovat tyypillisimmät tet paikat. Sitten voisi kertoa myös jotakin omasta tet paikasta. Itse menen tettiin päiväkotiin. Voisi myös kertoa , millaista tet paikassa oli ja mikä työssä on olennaista. Siihen voisi valita myös ,vaikka kolme yleisintä ammattia mihin nuoria menee tettiin ja kertoa niistä jotakin. Sekä jotain myös siitä millainen tetti on omasta mielestä. Onko se hyvä vai huono asia ja mikä siitä tekee kivaa tai tylsää. Vielä ei mitään kauhean ihmeellisiä ideoita ole tullut mieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti